Naše usluge
Pouzdane knjigovodstvene usluge
Sledeće usluge odnose se na sve naše klijente. U skladu sa specifičnostima i potrebama Vaše firme kreiramo sledeće knjigovodstvene usluge na najbolji mogući način za Vas:

Vodjenje poslovnih knjiga
Umesto Vas prikupljamo i knjižimo celokupnu poslovnu dokumentaciju i vodimo evidenciju svih finansijskih transakcija i obračuna.

Poreske prijave
Sastavljamo i podnosimo za Vas sve vrste elektronskih prijava nadležnim organima (obračun PDV-a, poreski bilans, porez na dobit...). Obavljamo i izdavanje uverenja Poreske uprave sa portala e-porezi za sve namene.

Osnivanje u APR-u
Sastavljamo ugovore i akte za osnivanje DOO i preduzetnika, i podnosimo sve to u APR-u umesto Vas. Vaše je samo da izvršite plaćanje taksi i overite obrazce koje Vam mi unapred pripremimo.

Obračun zarada
Obavljamo sve vrste obračuna zarada – obračun plata, obračun svih naknada zarada (za bolovanje, plaćeno odsustvo, godišnji odmor, državne praznike...) i obračun drugih novčanih primanja radnika (preračun radnog staža) – i sve to u okviru mesečne cene usluga.

Izrada završnog računa
Pripremamo i predajemo redovni, godišnji finansijski izveštaj koji je, prema Zakonu, obavezan za sva pravna lica i preduzetnike u sistemu dvojnog knjigovodstva.

Poresko savetovanje
Svakodnevno poslovanje nosi sa sobom izazove za koje niste bili spremni, mi smo tu da Vam rešimo sve poslovne nedoumice i da Vas usmerimo u pravom smeru u skladu sa Vašim potrebama.
Zašto je knjigovodstvo 3410 pravi izbor za Vaš biznis?
Pouzdani i posvećeni stručnjaci = savršene poslovne knjige
Knjigovodstvene i računovodstvene usluge obavljamo na najsavremeniji i najefikasniji način, potpuno online. Usluge smo posebno prilagodili „malim biznisima“, mikro preduzećima, pretežno uslužnim delatnostima i IT sektoru, ali sarađujemo i sa firmama koje se bave drugim oblastima.
Visokokvalifikovane knjigovodje
Besplatne konsultacije
Ušteda vremena i novca
Najveći kvalitet - pouzdanost
Posvećenost klijentima
Edukacija zaposlenih
Naši paketi
Paketi usluga koje nudimo
Za sve naše klijente kreirali smo posebne pakete usluga. U odnosu na tip Vaše firme, kao i različite zahteve i potrebe koje imate, odaberite knjigovodstveni paket pomoću kog će Vaš biznis najbolje funkcionisati:

Udruženja i paušalci

Preduzetnici

Mikro/mala preduzeća
Cene naših usluga
Cenovnik
Vođenje poslovnih knjiga na mesečnom nivou:
– Paušalni preduzetnici: od 30€
– Preduzetnici koji nisu u sistemu PDV-a: od 60€
– Preduzetnici u sistemu PDV-a: od 85€
– Preduzeća koja nisu u sistemu PDV-a : od 75€
– Preduzeća u sistemu PDV-a: od 125€
– Preduzeća u sistemu PDV-a (kompleksno preduzeće, spoljnatrgovina, trgovina…): od 200€
Izrada vanrednih bilansa za potrebe banke ili provera rezultata poslovanja: 50% od cene usluga
Osnivanje i statusne promene (ako niste naš klijent ili budući klijent/potpisan predugovor o saradnji):
Ova usluga obuhvata: formiranje celokupne dokumentacije za notara, formiranje obrazaca za APR, podnošenje kompletne dokumentacije u APR radi konačne realizacije podnetog predmeta. Nakon završene obrade od strane APR obaveštavamo istog dana uspomoć elektronske provere statusa predmeta.
– Osnivanje preduzeća (d.o.o.): od 100 € *
– Osnivanje-preduzetnik: od 50 € *
– Statusne promene d.o.o.: od 50 € *
– Statusne promene -preduzetnik: od 30 € *
– Likvidacija preduzeća d.o.o.: od 200 €
– Brisanje-preduzetnik: od 50 €
*ukoliko ste naš postojeći klijent, ili ste sa nama potpisali predugovor o vođenju poslovnih knjiga nakon osnivanja ova usluga je besplatna.