Naše usluge
STARTIT / PAUŠAL
40 €
Naknada za sve tipove paušalnog oporezivanja
- Poslovna podrška 08-16h od ponedeljka do petka
- Podnošenje svih tipova godišnje poreske prijave
- Mesečna kontrola listinga PU
- Formiranje i slanje naloga za plaćanje
- Poreski saveti i sugestije za optimizaciju poslovanja i smanjenja poreskih obaveza
STANDARD
125 €
Naknada za preduzetnike i mikro doo
- STARTIT PAKET
- Kreiranje i ažuriranje svih vrsta obaveza poslovnih knjiga (KIR, KPR, KEP, EDI itd)
- Analitička evidencija svih poslovnih promena po kontnom planu
- Obračun zarada do 3 zaposlena lica, formiranje i podnošenje poreskih prijava
- Obračun poreza na prihode od nepokretnosti – 1 objekat
- Obračun PDV, kreiranje POPDV i SEF evidencije
- MiniMax licenca „Izdati računi“ (7,2€)
- Baza podataka o zaposlenima
- Svi podaci dostupni 24/7 putem interneta
PRO
500 €
Naknada za preduzetnike i doo
- STANDARD PAKET
- Kvartalna analica poslovanja (BS, BU, Bruto bilans)
- Mesečna provera svih obaveza, listing LPA i PU
- Besplatne promene u APR sa izradom dokumentacije za promene
- Devizno poslovanje
- MiniMax licenca „Mikro“ (14,4€)
- Automatsko slanje platnih lista zaposlenima na poslovne mejlove
- Dodela ličnog operatera za Vaše poslovanje
DODATNE USLUGE
Za bilo koji paket
- Obračun zarada zaposlenih 4-9
- Obračun zarada zaposlenih 10-19
- Obračun zarada zaposlenih preko 20
- Ebanking plaćanje poreskih i drugih dažbina na mesečnom nivou
- VPFR kroz MiniMax (fiskalna kasa kroz naš program)
- Aplikativni softveri za optimizaciju dokumentacije
- Ekonomski pokazatelji poslovanja - racio analize: likvidnosti, solventnosti, obrta, produktivnosti, finansijske snage rasta
- Vanredni preseci poslovanja u vidu bruto bilansa i analitičkih evidencija
- Izrada bruto bilansa sa analitikama na stručnom engleskom jeziku
- Izveštaji o ekonomskim pokazateljima na stručnom engleskom jeziku
- Virtuelna kancelarija (sedište, telefon, mejl, pošta)
- Konsultacije poreskih stručnjaka IPC
- Pravne konsultacije i advokatske usluge
Pouzdane knjigovodstvene usluge
Sledeće usluge odnose se na sve naše klijente. U skladu sa specifičnostima i potrebama Vaše firme kreiramo sledeće knjigovodstvene usluge na najbolji mogući način za Vas:

Vodjenje poslovnih knjiga
Umesto Vas prikupljamo i knjižimo celokupnu poslovnu dokumentaciju i vodimo evidenciju svih finansijskih transakcija i obračuna.

Poreske prijave
Sastavljamo i podnosimo za Vas sve vrste elektronskih prijava nadležnim organima (obračun PDV-a, poreski bilans, porez na dobit...). Obavljamo i izdavanje uverenja Poreske uprave sa portala e-porezi za sve namene.

Osnivanje u APR-u
Sastavljamo ugovore i akte za osnivanje DOO i preduzetnika, i podnosimo sve to u APR-u umesto Vas. Vaše je samo da izvršite plaćanje taksi i overite obrazce koje Vam mi unapred pripremimo.

Obračun zarada
Obavljamo sve vrste obračuna zarada – obračun plata, obračun svih naknada zarada (za bolovanje, plaćeno odsustvo, godišnji odmor, državne praznike...) i obračun drugih novčanih primanja radnika (preračun radnog staža) – i sve to u okviru mesečne cene usluga.

Izrada završnog računa
Pripremamo i predajemo redovni, godišnji finansijski izveštaj koji je, prema Zakonu, obavezan za sva pravna lica i preduzetnike u sistemu dvojnog knjigovodstva.

Poresko savetovanje
Svakodnevno poslovanje nosi sa sobom izazove za koje niste bili spremni, mi smo tu da Vam rešimo sve poslovne nedoumice i da Vas usmerimo u pravom smeru u skladu sa Vašim potrebama.
Cene naših usluga
Cenovnik
Vođenje poslovnih knjiga na mesečnom nivou:
– Paušalni preduzetnici: od 30€
– Preduzetnici koji nisu u sistemu PDV-a: od 60€
– Preduzetnici u sistemu PDV-a: od 85€
– Preduzeća koja nisu u sistemu PDV-a : od 75€
– Preduzeća u sistemu PDV-a: od 125€
– Preduzeća u sistemu PDV-a (kompleksno preduzeće, spoljnatrgovina, trgovina…): od 200€
Izrada vanrednih bilansa za potrebe banke ili provera rezultata poslovanja: 50% od cene usluga
Osnivanje i statusne promene (ako niste naš klijent ili budući klijent/potpisan predugovor o saradnji):
Ova usluga obuhvata: formiranje celokupne dokumentacije za notara, formiranje obrazaca za APR, podnošenje kompletne dokumentacije u APR radi konačne realizacije podnetog predmeta. Nakon završene obrade od strane APR obaveštavamo istog dana uspomoć elektronske provere statusa predmeta.
– Osnivanje preduzeća (d.o.o.): od 100 € *
– Osnivanje-preduzetnik: od 50 € *
– Statusne promene d.o.o.: od 50 € *
– Statusne promene -preduzetnik: od 30 € *
– Likvidacija preduzeća d.o.o.: od 200 €
– Brisanje-preduzetnik: od 50 €
*ukoliko ste naš postojeći klijent, ili ste sa nama potpisali predugovor o vođenju poslovnih knjiga nakon osnivanja ova usluga je besplatna.